Populárna prepravná spoločnosť mení pravidlá. V hre je monitorovanie jazdy za účelom väčšieho bezpečia

Populárna prepravná spoločnosť Bolt je už viacerým obyvateľom väčších miest, vrátane Žiliny, dobre známa. Jej činnosť sa sústredí na prepravovanie osôb z miesta na miesto. Oproti štandardným taxi službám sa však hrdí niektorými výhodami vlastnej aplikácie, no teraz prichádza so zmenou pravidiel, ktorá sa dotkne šoférov aj cestujúcich.

Michal Szentivanyi|18. august 2024|08:00:03

Ilustračné foto. Zdroj: Koláž Žilina SP21/freepik.com

Súvisiaci článok
Mariánske námestie zažije revolučnú rekonštrukciu s dôrazom na pamiatky. Mesto zverejnilo víťazný návrh
Čítajte viac >

O zmenách v podmienkach spoločnosti Bolt, ktoré postupne prišli do platnosti po štvrtku 15. augusta, informoval portál Refresher.sk. Populárna spoločnosť týmto krokom zavádza nové opatrenia pre bezpečnejšie cestovanie.

Známa taxi služba, ktorá už roky funguje výhradne formou aplikácie, prichádza s novinkami. Dotknú sa vodičov a cestujúcich.

Zvukový záznam z jazdy

Medzi nové funkcie v aplikácii zaradili zvukový záznam z jazdy. Spoločnosťou už otriasli niektoré prípady nevľúdnych či drzých vodičov, no aj zákazníkov. Tieto spory má vylepšiť práve tento prvok a priniesť tak rozuzlenie v čase, ak sa niekto počas jazdy cíti nepríjemne.

Dôležité je, že záznam sa dá aktivovať len počas jazdy. Jeho uloženie bude navyše zašifrované na cloude na 24 hodín. Ak počas tohto času nikto nenahlási porušenie podmienok počas jazdy, bude vymazaná. K nahrávke má pritom prístup len spoločnosť Bolt.

21419.jpg Ilustračné foto. Zdroj: freepik.com

„Bezpečnosť je pre nás najvyššou prioritou, a preto sme do našej aplikácie pridali novú funkciu zvukového záznamu jazdy. Používateľom tak garantujeme bezpečné a dočasné uloženie týchto záznamov. Funkcia spĺňa všetky právne náležitosti slovenskej legislatívy. Naše pokročilé technológie, vrátane umelej inteligencie, nám umožňujú rýchlo reagovať na vzniknuté situácie. Zároveň majú cestujúci aj naši partnerskí vodiči vždy k dispozícii odborný personál zákazníckej podpory,“ povedal pre portál Refresher.sk generálny riaditeľ platformy Bolt pre Slovensko, Josef Rückl.

Tu však novinky aplikácie nekončia. Tá automaticky rozpozná dlhé zastavenia vozidla. O pár minút po takomto neplánovanom zastavení bezpečnostný tím Bolt kontaktuje vodiča a partnera cestujúceho, aby sa uistil, že nedošlo k nehode alebo inému incidentu. K dispozícii je tiež tlačidlo núdzovej pomoci, ktoré umožňuje jediným stlačením vytočiť tiesňovú linku a je dostupné ako cestujúcemu, tak aj vodičovi.


Súvisiaci článok
Kraj myslí na seniorov. V domovoch praktizujú aktívne chladenie klientov a predchádzajú kolapsom z tepla
Čítajte viac >

Zdieľať článok

Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk

Lock-icon

Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť