„Kým minulý rok bol mimoriadne vydarený a úspešný, v tomto roku sa pod situáciu mohlo podpísať viacero faktorov - premenlivé a chladnejšie počasie, ktoré vodným parkom jednoducho neprialo, udalosti z južného Slovenska, takmer už tradičná rozcestovanosť Slovákov po zahraničných destináciách v úvode dovolenkového obdobia,“ priblížil hovorca spoločnosti Tatry mountain resorts Marián Galajda, ktorá je prevádzkovateľom oboch vodných parkov.
Podotkol, že počet prenocovaní v hoteloch spoločnosti bol v júli rovnaký ako pred rokom a v auguste obsadenosť ubytovacích kapacít ešte stúpla.
„Denná návštevnosť má v auguste pozitívny vývoj a už vyrovnala minuloročné čísla. Základom je počasie, ktoré sa zásadným spôsobom zlepšilo a horúce dni posledného týždňa sú tým najlepším marketingom podporujúcim návštevu vodných parkov a zábavu na toboganoch,“ doplnil hovorca.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť